📚 Бізнес-метрики та KPI
KPI (ключові показники ефективності) часто виражають у відсотках. Розуміти їх корисно підприємцям, менеджерам та інвесторам.
1. Маржа прибутку:
Приклад:
Виручка $500,000, витрати $350,000.
2. Конверсія:
Приклад:
50,000 відвідувачів, 1,500 покупок.
3. Частка ринку:
🎯 Спробуйте самі
Спробуйте самі
Виручка $500,000, витрати $350,000. Яка маржа?
Спробуйте самі
50,000 відвідувачів, 1,500 покупок. Яка конверсія?
📝 Підсумковий тест
Перевірте, що ви вивчили. Оберіть правильну відповідь на кожне питання.
1. Profit margin = profit ÷ revenue. With $40 profit on $200 revenue, margin is:
2. 100 visitors, 5 buy. Conversion rate?
3. Markup is profit divided by cost. $60 cost sold for $100 — markup is:
Спробуйте наш калькулятор
Застосуйте свої знання на практиці з нашим зручним калькулятором відсотків.
Використати калькулятор